Hier vind je onze meest gestelde vragen.
Wil je liever persoonlijk geholpen worden? Dat is geen enkel probleem! We helpen je graag verder per telefoon: 0174 - 28 34 22, per mail: [email protected]. Je kunt ook live met ons chatten!
Chat live met ons!
Jazeker! Kippie bezorgt verschillende producten aan huis. Wil je jouw Kippiepan graag thuis bezorgd hebben? Plaats dan gemakkelijk een bestelling en kies voor bezorgen. Voor leveringen op donderdag, vrijdag of zaterdag kun je de dag van tevoren tot 12:00 uur bestellen. In samenwerking met een bezorgpartner bezorgen wij in heel Nederland (met uitzondering van de Waddeneilanden). Voor de exacte tijden en verdere informatie kun je het beste een kijkje nemen op onze bezorgpagina.
Voor bezorging kun je de dag van tevoren tot 12:00 uur bestellen. Wij bezorgen gekoeld door heel Nederland op donderdag, vrijdag en zaterdag.
Wij leveren tussen 08:00 en 22:00 uur. Wil je er zeker van zijn dat je je bestelling vóór een bepaalde tijd in huis hebt? Laat de producten dan een dag eerder bezorgen en bewaar ze in de koelkast! Alles is zeker 3 dagen goed houdbaar (mits gekoeld onder 7 graden celsius).
Kippie bezorgt door heel Nederland (met uitzondering van de Waddeneilanden).
Er wordt bezorgd op donderdag, vrijdag en zaterdag. Wij leveren tussen 08:00 en 22:00 uur. Je kunt zelf een gewenst tijdvak uitkiezen (m.u.v. de decembermaand).
Voor de levering ontvang je een email en een SMS. Hierin staat een tijdvenster (tijdvenster van 3 uur) van bezorgen vermeld. Ook krijg je een track en trace link. Met deze link kun je de bestelling op een kwartier nauwkeurig volgen!
De gekoelde bezorging is vanaf € 8,95. Voor een specifieker tijdvak kan er een toeslag bij gerekend worden.
Vanaf minimaal 25 euro, exclusief borg producten, kan de bestelling bij u thuis bezorgd worden
Op donderdag en vrijdag hebben wij de volgende tijdvakken voor het bezorgen: 08:00-14:00, 12:00-18:00 en 17:00-22:00 uur. En op zaterdag zijn de tijdvakken: 08:00-14:00 en 12:00-18:00 uur beschikbaar. De tijdvakken kunnen op feestdagen afwijken. Bezorging met een marge van één uur buiten het tijdvak is geoorloofd.
Zorg er altijd voor dat je thuis bent tijdens de bezorging. Omdat jouw bestelling verse producten bevat, kan de levering maar één keer worden aangeboden.
Als er niet wordt open gedaan, zal de bezorger aanbellen bij de buren. Als zij wel thuis zijn, zal de bezorger de bestelling daar afleveren. Ook kan het zijn dat de bezorger je opbelt (mobiel) bij geen gehoor aan de deur.
Zendingen moeten altijd door een persoon in ontvangst genomen en mogen niet ergens achter gelaten worden.
De producten worden gekoeld bezorgd.
Het is belangrijk om ook je mobiele nummer in te voeren tijdens het bestellen. Deze gegevens zullen wij enkel in noodgevallen gebruiken. Je ontvangt bijvoorbeeld een SMS van onze bezorgpartner met informatie over de bezorgtijd. Ook kunnen we je op de hoogte houden van onverwachte veranderingen in bezorgtijd.
Het wijzigen of het annuleren van een bezorgbestelling kan alleen een geruime tijd van tevoren. Dit dient telefonisch of per mail te gebeuren. Zorg dat je uiterlijk twee dagen van tevoren de wijzigingen of annulering doorgeeft. De klantenservice is iedere werkdag van 08:00 uur tot 17:00 uur bereikbaar per telefoon op 0174 - 28 34 22 of per mail op [email protected]. Annuleringen en wijzigingen van bestellingen kunnen telefonisch en per mail doorgevoerd worden.
De pannen worden niet opgehaald. Je kunt de pannen (schoon) terugbrengen bij de dichtstbijzijnde winkel. In de winkel krijg je het geld van de borg retour.
Meld je aan voor onze nieuwsbrief en ontvang het laatste nieuws en acties!